Vacatures

Adviseur Corporate Finance

Ben jij analytisch, ondernemend en wil jij werken in de dynamische wereld van fusies en overnames? Wil jij, met jouw expertise, van betekenis zijn in de wereld van tuinbouw en agri food? Wil jij direct aan tafel zitten met klanten en investeren in langdurige relaties? Binnen onze afdeling corporate finance zijn wij op zoek naar een adviseur corporate finance! 

AAB adviseert klanten in de (glas)tuinbouw in het realiseren van complexe, innovatieve en duurzame vraagstukken op gebieden als (duurzame)energiezaken, (aard)warmte, corporate finance, ruimtelijke ontwikkeling, techniek, modellering en makelaardij. Om ons daarmee te helpen zijn wij op zoek naar een Adviseur Corporate Finance met ervaring in fusie en overnametrajecten, en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging, lees dan zeker verder.

Wat doe je als adviseur corporate finance?
In de functie van adviseur corporate finance ben je verantwoordelijk voor fusie en overnametrajecten, (internationale) haalbaarheidsstudies en investeringsbeslissingen voor onze klanten ‘(glas)tuinbouwbedrijven’. Dagelijks ben je bezig met:

  • Het uitvoeren van waardebepalingen en het schrijven van waarderingsrapporten;
  • Het ondersteunen bij het schrijven van due diligence rapportages ten behoeve van fusies, overnames en financieringsaanvragen;
  • Het begeleiden van overnames en financiële transacties;
  • Het opstellen van bedrijfsplannen, investeringsbegrotingen en liquiditeitsprognoses;
  • Het fungeren als aanspreekpunt richting de klant bij werkzaamheden gedurende het bemiddelingstraject;
  • Het bouwen, onderhouden en uitbreiden van je relatienetwerk.

 

Wat verwachten we van jou?
Jij bent die enthousiaste teamspeler, die in staat is klantgericht te werken voor complexe financiële vraagstukken. Je bent ondernemend, communicatief vaardig en nauwkeurig in jouw handelen. Verder herken je jezelf in het onderstaande profiel:

 

  • Je hebt ten minste 3 jaar werkervaring in (corporate) finance, investment banking, consulting of vergelijkbare positie;
  • Je hebt goede analytische vaardigheden, die resulteren in het begrijpen van het volledige potentieel van een organisatie;
  • Je werkt klant- en oplossingsgericht, ziet kansen en weet deze om te zetten tot actie;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.

 

Waar kom je te werken?
AAB helpt klanten, die weten waar ze naar toe willen en waarom, haar ambities te verwezenlijken. Dagelijks zijn wij bezig om voor onze klanten hun duurzame projecten te realiseren. We zijn een platte organisatie met zo’n 40 specialisten. ‘Wij helpen onze klanten echt’ en realiseren samen de benodigde oplossing. Dit doen we met elkaar, waarbij collegialiteit en behulpzaamheid de norm is.

Vanuit de afdeling corporate finance adviseer en begeleid je organisaties bij het fusie en overnameproces. De afdeling heeft veel kennis en ervaring op het gebied van bedrijfswaarderingen, financiering, en transactie management voor een optimaal resultaat bij een complex multidisciplinair proces van een bedrijfsovername. Je wordt onderdeel van een professionele en integere afdeling. Met een team, bestaande uit: 4 collega’s, heb je één doel voor ogen ‘opdrachtgevers die weten waar ze naar toe willen en waarom, helpen hun ambitie te verwezenlijken’

Dit krijg je van ons
Wij bieden een open, toegankelijke en collegiale werksfeer, waar jij je thuis voelt. De gelegenheid te doen wat je leuk vindt, want dan ben je er vanzelf goed in. Hoe doen wij dit? Jouw dagelijks te motiveren om het beste uit jezelf te halen, waarderen door middel van borrelen op vrijdagmiddag, meerdere keren per jaar een teamuitje, jaarlijkse studiereis, inhoudelijke kennissessie met gastsprekers en complimenteren.

Daarnaast bieden we je ook:

  • Een marktconform salaris gebaseerd op opleidings- en ervaringsniveau;
  • Pensioenopbouw via onze geselecteerde pensioenverzekering, zodat alles voor je oude dag goed geregeld is;
  • Aanvullende arbeidsvoorwaarden zijn: 26 vakantiedagen, 8,33% vakantietoeslag, bovengemiddelde maandelijkse reiskostenvergoeding en studie- en opleidingsmogelijkheden.

 

Hoe nu verder
Wil jij ook deel uitmaken van ons team en meewerken aan het succes van onze klanten aan de top van de sector? Stuur ons je sollicitatie via hr@aabnl.nl of solliciteer via het formulier op deze pagina.

We zullen met veel interesse je motivatie en curriculum vitae bekijken. Als het lijkt te passen, nodigen we je graag uit voor een kennismaking. Na het gesprek laten we beiden alles even bezinken en als we nog steeds enthousiast zijn, zullen we een vervolgafspraak plannen zodat we meer in detail naar jouw functie kijken. De laatste stap is om te kijken of we eruit komen met de voorwaarden; nagenoeg altijd komt dat wel goed. Het bepalen van een startdatum is het enige dat rest.

Naar het overzicht

Solliciteer direct

Motivatie*
CV*
Ik ga akkoord met het privacy statement.